poniedziałek, 30 czerwca 2014

Black & White

Hi


W weekend pogoda płatała nam niezłe figle,kiedy zamierzałam wyjść,nagle słońce kryło się pod warstwą chmur i zaczynało padać.W końcu się udało złapać chwile słońca. W dzisiejszej stylizacji połączyłam eleganckie spodnie w kwiaty z zwiewną białą bluzka i szpilkami. Elegancje przełamałam shopper bag.W tym sezonie modne są wszelakie wzory na spodniach,bluzkach czy torebkach. Musimy pamiętać o jednym ważnym aspekcie,nie każdy dobrze wygląda w ubraniach z wzorami.Wzory mają to do siebie,że poszerzają sylwetkę.Jeśli zakładamy spodnie czy bluzkę z nadrukiem to niech reszta stylizacji będzie gładka bez wzorów,wtedy na pewno będziemy dobrze wyglądać.Mam nadzieje,że przypadnie Wam do gustu ta stylizacja. :)






okulary-Rey-Ban
bluzka-H&M
spodnie-H&M
torebka-Zara
szpilki-H&M
zegarek-Bisset
bransoletki-H&M

4 komentarze:

  1. Świetna stylizacja :) Klasyczne kolory zawsze są trendy, aczkolwiek podoba mi się urozmaicenie w postaci wzorów na spodniach :)

    martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam jakiś czas temu spodnie we wzory tylko w znacznie bardziej luźnym letnim kroju. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do takiego fasonu spodni najlepiej pasują buty na obcasie lub koturnie, ładnie wysmuklą Ci sylwetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całość wygląda bardzo fajnie, ale spodnie są genialne ! :)

    http://hubertmrozowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń