poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Country girl.

Hi


Kochani przepraszam Was, że tak dawno nie dodawałam żadnego wpisu.Weekend spędziłam na wsi i wpadł mi pomysł o to takiej stylizacji.Czasami warto postawić na wygodę,tym bardziej jak się spędza wolny czas w takim miejscu.Kocham wyjeżdżać na wieś na dwa,trzy dni.Ładuje wtedy baterię na nowy tydz,relaksuje się i aktywnie spędzam czas z rodziną czy ze znajomymi.Każdemu polecam takie weekendowe wyjazdy na łonie natury.
Ta stylizacja wywołuje uśmiech na mojej twarzy,jestem bardzo zadowolona ze zdjęć jakie wyszły.
A Wam jak się podoba.? :)















apaszka-zakup w sklepie nad morzem:)
okulary-Zara
top-H&M
ogrodniczki-H&M
trampki-converse

6 komentarzy:

  1. bardzo fajna stylizacja i śliczne zdjęcia :)

    zapraszam do siebie ;) http://asiakoniuszek11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz ! Chudzinka z ciebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Opaska jak pin up girl ;) Robiłam taką sesje i wpis u mnie na blogu kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jej prześliczne zdjęcia :) obłędne ogrodniczki :)


    obs=obs? zacznij, a na pewno się odwdzięczę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. https://www.facebook.com/portalcassual?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam conversy :) pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń