środa, 2 lipca 2014

Look of the day

Hi

Dzisiaj mam dla Was kolejną moją ulubioną stylizacje.Rzadko łącze kolory jak w tej stylizacji,ale przełamałam się i stwierdzam że w kolorze równie dobrze można wyglądać co w zachowawczych kolorach. Płaszcz który mam na sobie jest z zeszłorocznej kolekcji Zary uważam,że jest to krój i kolor ponad czasowy. W każdym poście chce Wam pokazać,że warto kupować rzeczy o prostym fasonie,które nigdy nie wyjdą z mody. Bawimy się dodatkami. Pamiętajcie moda ma być zabawą. :)







 okulary-Ray-Ban
płaszcz-Zara
bluzka-Reserved
spodnie-LuMo
torebka-LV
apaszka-H&M
szpilki-Big Star 








4 komentarze:

  1. wyglądasz rewelacyjnie ! Tylko jak ty chodzisz w tych butach po tej kostce?! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie wyglądasz ;) Przejrzałam kilka twoich stylizacji i jestem pod wrażenie ;) Rewelacja, aż szkoda, że tak mało ludzi Cię obserwuje, bo jak dla mnie jesteś inspiracją ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba taka stylizacja. Jest bardzo elegancka, kobieca i piękna

    http://feelingsdonotplay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń