piątek, 11 lipca 2014

White & Beige

Hi


Dzisiaj mam dla Was post z stylizacją z przed dwóch miesięcy.Zdjęcia nie były robione z zamierzeniem wstawienia na bloga więc ich jakość jest trochę gorsza.Połączyłam zwykły biały top z beżowym swetrem,skórą,białymi spodniami i butami za kostkę. Jestem bardzo zadowolona z tej stylizacji ponieważ szykowałam się bardzo szybko i zakładałam co popadnie uwierzcie mi.Takie połączenie jest idealne kiedy wybieramy się w podróż czy idziemy na spacer,jest po prostu wygodne. Tak jak kiedyś wspominałam torebka LV pojawia się bardzo często w moich stylizacjach ale to dlatego,że pasuje do wszystkiego i jest moją ulubioną torebką.A Wam jak się ta odsłona podoba.? :)





okulary-Ray-Ban różowe
zegarek-Michael Kors
top-H&M
sweter-Cubus
skóra-Mohito
spodnie-H&M
torebka-LV
buty-Wiwa

2 komentarze:

  1. buty są zupełnie w moim stylu! :) świetna stylizacja !

    obserwuję!
    http://eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne tło <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń