poniedziałek, 1 września 2014

Goodbye summer

Hi


Dzisiaj mam dla Was post z minionego weekendu,dla niektórych wrzesień to początek roku szkolnego albo ostatni miesiąc wakacji. Ja na szczęście zaliczam się do tej drugiej grupy. W poprzednich postach mówiłam o połączeniach pastelowych,macie tu przykład według mnie idealnego połączenia pastelowego w którym nie wygląda się nudno przez akcent srebrnych balerinek oraz różnych fasonów tkanin. :) W weekend w Warszawie bardzo dużo się działo z okazji końca wakacji spacerując po niej,można było odwiedzić lekcje tańca zumby lub koncert jazzowy na starym mieście,zapewne było jeszcze więcej atrakcji niż te co odwiedziłam ale i tak narzekać nie mogę.
Mam nadzieje,że naładowaliście baterie na nowy rok szkolny i macie dużo zapału by poradzić sobie z nowymi trudnościami,powodzenia.A Wam jak minął ostatni weekend sierpnia? 





 okulary-Ray Ban
marynarka-H&M
bluzka-LuMo
spodnie-H&M
balerinki-H&M
torebka-LV
bransoletki-Lilou
szalik-Zara

4 komentarze: