środa, 7 stycznia 2015

TOP5:najlepsze stylizacje zagranicznych blogerek.




W styczniowym TOP5 starałam się wybrać zestawienia rzeczy które będą inspiracją formy stroju lub zainspirują Was kolorystycznie(nie mogłam się oprzeć by dodać letnie stylizacje). Tymi stylizacjami chciałam pokazać,że wystarczy dodać parę dodatków by z letniego stroju zrobić zimowy.
Nie bójmy się eksperymentować.
Linki do stron blogerek znajdują się pod zdjęciami.
Miłego dnia.


Miejsce 5.
 

W tej stylizacji widzimy sukienke BCBGMAXAZRIA i  szpilki Gucci. Stylizacja jest lekka i zwiewna,dzięki prostej formie sukienki. Idealna pod futre czy w lato na plażę.


Miejsce 4.


Jestem pozytywnie zaskoczona tą stylizacją,dzięki koronkowej spódnicy stylizacja nabrała lekkości i kobiecej nonszalancji. 

Miejsce 3.


Prosta forma,jednolity kolor,klasyczne szpilki + szminka w kolorze czerwonym to musiało się udać.Połączenie idealne.


Miejsce 2.


Stylizacja letnia ale lekkość spódnicy i kolory nadają się na zimowe wieczory z przyjaciółmi. Wystarczy dodać futro szare lub czarne i mamy świetny look. 

Miejsce 1.


Strój idealny na pogodę za oknem. Nic dodać nic ująć. Super!

2 komentarze:

  1. Wszystkie są cudne! Szok, że nie znałam wcześniej tych blogerek. Lecę odwiedzać. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miejsce pierwsze - genialne. :) Uwielbiam takie kalosze. :3

    OdpowiedzUsuń